Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Ιά χρόνια...



Ιά   χρόνια,   η   αγάπη   μου
ήσου   και   τ΄  όνειρό   μου
και   πού   ΄ζου,   ήσουν   αφορμή,
γλυκό   χαμόελό   μου.                                              (Κ/Κ   ΤΕ΄- 455)

Ιά   χρόνια,   η    αγάπη   μου
και   τ΄  όνειρό   μου   ήσου
και   μες   στο   νού   μου,   ταχτικά,
ήκουα   τη   φωνή   σου.                                           (Κ/Κ   ΤΕ΄- 456)

Ιά   χρόνια,   η   αγάπη   σου
πληγή   μού   ΄χε   ανοίξει
και   δε   ν τζί   ΄βρισκα   φάρμακο,
ιά   να   τη    σταματήξει.                                         (Κ/Κ   ΤΕ΄- 457)

Ιά   χρόνια,   η    αγάπη   σου,
ξέρω   το,   ότι   ήμου
κι   εκέντας    πάνω   στη   γ καρδιά
κι   ήπλαθες   τη   μορφή   μου...                            (Κ/Κ   ΤΕ΄- 458)



                                                                           Νίκος   Σαρρής   

(Δημοσιεύθηκε   5 / 7 / 2014,   στο   Blog   μου).


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου