Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Τα μάθια σου...



Τα   μάθια   σου,   μου   δώνουσι
δύναμη   και   κραθιώμαι,
σ΄  ευτή   την   άδικια   ζωή,
που   τζάμπα   τυραννιώμαι.                                      (Κ/Κ   ΤΕ΄- 434)  

Τα   μάθια   σου,   μου   δώνουσι
ανάκαρη   να   ζήσω,
που   λείπεις   κι   έχω    χίλια   δυό
να   αντιμετωπίσω.                                                      (Κ/Κ   ΤΕ΄- 435)

Τα   μάθια   σου,   μου   δώνουσι
ζωή   να   μη   μ πεθάνω,
ιά   αυτό   θωρρείς,   τόσες   βολές
και   ποίηση   στα   κάνω.                                            (Κ/Κ   ΤΕ΄- 436)

Μες   στα   ματάκια   σου   ΄καμα
χιλιάδες   ταξιδάκια
κι   ήπνια   --   πρί   με   πνίξουσι   --
χιλιώ   λοϊώ,   φαρμάκια.                                              (Κ/Κ   ΤΕ΄- 437)



                                                                                             Νίκος   Σαρρής   


σ.σ.   :    ανάκαρη   =   δύναμη,   ικανότητα,   ισχύς.



(Δημοσιεύθηκε   16 / 11 / 2014,   στο   Blog   μου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου