Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Ερπίδα και παρηοργιά...



Μες   στο   μυαλό   μου   έχω  σε,
ιατί   ζωή   μου   δώνει
η   σκέψη   σου,   να   ξεπερνώ
τσι   φοβεροί   μου   πόνοι.                                                     (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 77)

Δε   σέ   ΄χω   και   παρηοργιά
δεν   έχω   κι   υποφέρω,
ιατί   ΄σ΄  η   μόνη   μου   χαρά,
τα   χρόνια   που   σε   ξέρω.                                                   (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 78)

Ήφυες,   μα   δε   σέ   ΄βγαλα
απ΄  το   μυαλό,    ποτέ   μου
κι   ένα   απέραντο   κενό
μού   ΄φηκες,   άγγελέ   μου.                                                  (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 79)

Ερπίδα   και   παρηοργιά
είσαι,   που   με   λυτρώνει,
απού   τσι   πόνοι   τσι   καρδιάς,
τώρα,   δεκάδες   χρόνοι.                                                       (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 80)



                                                                                   Νίκος   Σαρρής   


(Δημοσιεύθηκε   19 / 4 / 2014,   στο   Blog   μου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου