Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Σαν όνειρο...


Αφού   δε   σ΄  έχω   δίπλα   μου,
σε   παίρνει   τ΄  όνειρό   μου
και   σ΄  ένα   δευτερόλεφτο,
σε   φέρνει    στο   πλευρό   μου.                              (Κ/Κ   ΤΕ΄- 355)

Αφού   δεν  είναι    δυνατό,
νά   ΄σαι   στην   αγκαλιά   μου,
έρχετ΄αι    εκεί   το   όνειρο
και   φέρνει   σε   κοντά   μου.                                                (Κ/Κ   ΤΕ΄- 356)

Αφού   δε   σ΄  έχω   πλάϊ   μου,
οι   δυό   μας   να   μιλούμε,
σε   φέρν΄ει   επά   το   όνειρο
και   ώρες   συζητούμε.                                                              (Κ/Κ   ΤΕ΄- 357)

Τουλάχιστο,   σαν   όνειρο,
παίρνε   τη   θέσ΄η   εκείνης,
μα   όποντ΄ε  έρχεσ΄αι   ως   επά,
πιότερο,   ν΄α   απομείνεις...                                                    (Κ/Κ   ΤΕ΄- 358)



                                                                                             Νίκος   Σαρρής


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).        

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου