Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Άμα σε βλέπω στο χωριό...

          
Είδα   σε,   πάλι,   σήμερα
κι   ήνοιξε   η   καρδιά   μου,
που   πάτησα   ως   το   χωργιό,
ιά   χάρη   σου,   χαρά   μου.                                     (Κ/Κ   ΤΕ΄- 495)


Συχν΄  ανεβαίνω   στο   χωργιό,
πά   να   σε   συναντήσω,
ιά   να   με    δείς   και   να   σε   δώ,
να   σου   γλυκομιλήσω.                                             (Κ/Κ   ΤΕ΄- 496)


Θωρρώ   σε   κι   όμορφα   περνώ
και   πάντα   ξανανοιώνω,
που   μου   ξυπνάς   και   σου   ξυπνώ,
ένα,   παλιό   μας,   πόνο...                                       (Κ/Κ   ΤΕ΄- 497) 

Άμα   σε   βλέπω   στο   χωργιό,
μου   ξαναζωντανεύγεις
τα   χρόνια   μου   τα   παιδικά,
μα   το   Σεπτέβρη   φεύγεις...                                 (Κ/Κ   ΤΕ΄- 498)


                                                                            
                                                                                               Σαρρής   Νίκος    


σ. σ.  :  Αυτονόητο είναι, πως απαιτείται ειδική άδεια, για να τραγουδηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου