Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Όντε σε δώ λωλλαίνομαι...



Όντε   σε   δώ   λωλλαίνομαι,
σαν   νά   ΄ναι   ΄κείνη   η   ώρα,
που   σε   πρωτόδα   δίπλα   μου
κι   έχω   παρμένη   φόρα.                                              (Κ/Κ   ΤΕ΄- -245)

Όντε   σε   δώ   λωλλαίνομαι
και   το   καταλαβαίνεις
κι   εσύ,   όποντε   με   θωρρείς,
πως   χαλασμό   μου   φέρνεις.                                     (Κ/Κ   ΤΕ΄- 246)

Όντε   σε   δώ   λωλλαίνομαι,
χωρίς   να   ξέρω   ιάντα
κι   αιτία   είσαι   κι   αφορμή,
που   υποφέρω,   πάντα.                                             (Κ/Κ   ΤΕ΄- 247)

Όντε   σε   δώ  λωλλαίνομαι
και   το   μυαλό   μου   παίρνεις
και   μόνου   άμα   μου   μιλείς
με   ξανασυνεφέρνεις.                                                             (Κ/Κ   ΤΕ΄- 248)


                                                                           Νίκος     Σαρρής    

σ. σ.  :  Αυτονόητο είναι, πως απαιτείται ειδική άδεια, για να τραγουδηθεί.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου