Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Μιά θύελλα και μιά φωθιά...



Μιά   θύελλα   και   μιά   φωθιά,
φέρνεις   στα   σωθικά   μου,
κάθα   βολά,   που   θα   σε   δώ
και   θα   περνάς   μπροστά   μου.                          (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 253)

Μιά   θύελλα   και   μιά   φωθιά,
στα   σωθικά   μου   βάνεις
και   άνω   -   κάτω   τη   ζωή
και   τη   γ καρδιά   μου   κάνεις.                           (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 254)

Μιά   θύελλα   και   μιά   φωθιά,
μιά   θαλάσσοαντάρα,
μ΄  ανάβγεις,    όποντε   σε   δώ,
που   ζώ   με   τη   λαχτάρα.                                      (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 255)

Και   θα   χυθώ,   καμμιά   βολά,
τα   χείλια   σου   ν΄  αρπάξω,
να   τα   φιλώ,   σα   ν το   λωλό,
ιά   δε   θα   το   βαστάξω.                                       (Κ/Κ   ΤΕ ΄- 256)



                                                                                                        Νίκος   Σαρρής 


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου