Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Στην αγκαλιά μου...


Στην    αγκαλιά   μου,   νά   ΄τονε
να   σέ    ΄χα,   με   τα   κρύα,
να  νοιώσεις   και   να   αισταθείς
ίντα   ΄ν΄  η   ευτυχία.                                       (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 406)

Στην   αγκαλιά   μου,   μάθια   μου,
αρέσει    σου   να   μπαίνεις ·
και   τη   μπ ψυχολογία   μου
πολύ   την   ομορφαίνεις.                                 (Κ/Κ   ΤΣΤ'- 407)

Στην   αγκαλιά   μου,   μάθια   μου,
ότι   να   σώσει   κι   έμπεις,
φωτίζεσαι   ολόκληρη,
που   ερωτοεκπέμπεις.                                      (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 408)

Στην   αγκαλιά   μου,   νά   ΄τονε
να   σέ   ΄χα,   κάθα   βράδυ ·
και   με   λαχτάρα   να   κολλάς,
πάνω    μου,   στο   σκοτάδι.                            (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 409)


                                                                                          Νίκος   Σαρρής 


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου