Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

Κοτσάκια μου... ( 11 )



Χρειάζεται   υπομονή,
να   κάν΄  εκείνος,   που   πονεί...                   (Κ/Κ    ΙΔ΄- 746)

Τα   ματάκια   σου,   όσο   θω-
ρρώ...   πον   ήξερες   πως   νοιώθω...         (Κ/Κ   ΙΔ΄- 747)  

Που   δε   μπορώ,   να  πώ   το   πό-
σο   σ΄  αγαπώ,   σε   άθρωπο...                      (Κ/Κ   ΙΔ΄- 748)

Τη   γ καρδιά   μου   κάνεις   άνω -
κάτω,   μα   μυαλό   δε   βάνω...                     (Κ/Κ   ΙΔ΄- 750)

Τσι   καρδιές   μας,   στα   ουράνι-
α,   ο   έρωτας   τσι   φτάνει...                          (Κ/Κ   ΙΔ΄- 751)

Ο   έρωτας   πάει   στον   ου-
ρανό   και   παρατά   το   νού...                       (Κ/Κ   ΙΔ΄- 752)

Έχω   μι΄  αγκαλιά   μεγάλη,
όλη,   μέσα   να   σε   βάλει...                          (Κ/Κ    ΙΕ΄- 147)


                                                        Νίκος   Σαρρής     

σ.σ.   :     ***   εννοείται,   ότι   θέλει    άδεια,   για   να   τραγουδηθεί...
Τα   παραπάνω    κοτσάκια   μου,   έχουν   δημοσιευθεί   και   στο    f.b.   μου.

Τα   συγκεκριμένα   κοτσάκια   μου,   είναι   μιά   ενότητα   θεματικά,   νοηματικά   και   ιστορικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου