Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Το όνομά σου...


Δέκα   εκατομμύρια
βολές   χτυπάς,   καρδιά   μου,
άμα   ν τη   βλέπω   νά   ΄ρχεται
και   να   περνά   μπροστά   μου...                                                (Κ/Κ   ΤΑ΄- 592)

Το   όνομά   σου,   το   γλυκό,
πάρα   πολύ   μ΄  αρέσει
ν΄  ακούω,   που   θυμίζει   μου
τη   μ παλαιά   μας   σκέση...                                                         (Κ/Κ   ΤΑ΄- 593)

Άμα   σε   βλέπω   να   περνάς
μπροστά   μου   με   λωλαίνεις
κι   ό,τι   υπάρχει   γύρω   μου,
με   μιάς,   το   ομορφαίνεις...                                                       (Κ/Κ   ΤΑ΄- 594)

Η   θεϊκιά   σου   η   φωνή,
σα   φτάσει   μες   στ΄  αυτί   μου,
πατεί   απάνω   στη   γ καρδιά
και   βρίσκει   το   κουμπί   μου...                                                 (Κ/Κ   ΤΑ΄- 595)

                    
                                                                     Νίκος   Σαρρής    


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου