Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016

'' Κωδικοποίηση κοτσακιών... ''.



     Πάντοτε,   κυνηγούσα   την    απόλυτη   τελειότητα.   Σε   σκέψεις   και    έργα,   σε   ο, τιδήποτε   έκανα   στη   ζωή   μου.

     Πολλοί   θα   παραξενεύεστε   και   θα   αναρωτιέστε   όταν   διαβάζετε   στο   f.b..   και   στο  blog   μου,   για   το    τι   είναι,   άραγε,   αυτός   ο   αριθμός,   που   συνοδεύει,   κάθε   κοτσάκι,   κάθε   τετράστιχο,   κάθε   εξάστιχο,    κάθε   οκτάστιχό   μου...    Και   δικαιολογημένα,   άλλωστε...

     Αυτός,   ο   ειδικός   κωδικός   αριθμός,   που   βλέπετε   κάτω   απο   κάθε   δικό   μου   στιχοδημιούργημα,   είναι   ο   ένας   και   μοναδικός   και   απόλυτος   αριθμός   συνοδείας   του.  Η   παγκόσμια   ταυτότητά   του.

     Είναι   αιώνιος,   πεντακάθαρος,   απόλυτος...    Ένας   και   μοναδικός.   Δεν   αλλάζει,   ποτέ.   Κανείς   δεν   μπορεί   να   τον   αλλάξει.   Ούτε   εγώ,   ούτε   οποιοσδήποτε   άλλος.

     Το   Κ/Κ   σημαίνει   Κλειδωμένος   Κωδικός   (Αριθμός),   στην   αιωνιότητα...

     Είναι   ο   αριθμός   κατάταξής   του,   στο   αντίστοιχο   βιβλίο  -   τόμο   μου,   που   έχει   καταγραφεί   και   διατηρείται   αρχειοθετημένο,   το   πρωτότυπο   χειρόγραφο.   Είναι   δικά   μου,   προσωπικά,   στιχοδημιουργήματα.   Την   επινόηση   και   την   εφαρμογή   του   συστήματος   αυτού   ξεκίνησα    και   το   συνεχίζω,   σταθερά,   ήδη,   απο   το   1980.   Αποτελεί   απόλυτο   αποδεικτικό    στοιχείο.

     Εκτός   του   κωδικού   αριθμού   σε   κάθε   στιχοδημιούργημά    μου,   υπάρχει   κατεγραμμένη   και   η   αντίστοιχη   ημερομηνία,   (ημέρα,   μήνας,   έτος),   που   έχει    βγεί,   π.χ.   ένα   συγκεκριμένο   κοτσάκι.   Αλλά   παραμένουν   στο   αρχειακό   υλικό,   αδημοσίευτα.

     Καλό   είναι,    αυτό   το   σύστημα   καταγραφής   -   δημοσιεύσεων,  να   εφαρμοστεί   σε   παγκόσμιο   επίπεδο.   Διευκολύνει   πολύ.   Και   είναι   απόλυτα   αξιόπιστο.   Η   αρχειοθέτηση   και   η   διατήρηση   των   πρωτότυπων   χειρογράφων   είναι   υποχρέωση   του   κάθε   συγγραφέα.


                                                                                  Νίκος     Σαρρής     (Ιούνης   2016)


Απο   την   συλλογή   μου   :   ''   ΑΠΕΡΑΘΙΤΙΚΑ   ΤΡΑΟΥΔΙΑ   :   ΕΡΕΥΝΑ   ΚΑΙ   ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ   ''.


σ.σ.   :

     Αναλύσεις   και   επεξηγήσεις   μπορούν    να   γίνουν  σε   ειδικά   σεμινάρια.

     Πάντοτε,   σκέφτομαι,   παγκόσμια...   Απο   παιδί.   Πως   να   μπορέσω   να   βοηθήσω   στην   οργάνωση    διάφορων  τομέων   για   την  διευκόλυνση,   την   καλύτερη   κατανόηση,   την   σφαιρική   γνώση,   την   προσφορά   και  το   όφελος   της   ανθρωπότητας.   Και   σήμερα,   αλλά   κυρίως   των    επόμενων   αιώνων.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου