Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

'' Εμένα... ''


Τσι   πόνοι   μου   πως   να   βαστώ,
που   δε  μπορώ   να   φανταστώ,
χώρια   σου,   τη   ζωή  μου ·
που   τόσοι   χρόνοι   πέρασα,
κι   ήμου   παιδί    κι  εέρασα
και    σ΄   έχω    στη   μπ ψυχή   μου.               (Κ/Κ   ΕΒ΄- 34)

Πως   να   σε   βγάλ΄  απού   το   νού
και   να   σ΄  αφήσω   αλλωνού
να   σε   διαφεντεύγει ·
κι   η   πονεμένη   μου    καρδιά,
κάθα   πρωί  -  κάθα   βραδυά,
πάντα,   να   σε   υρεύγει.                                 (Κ/Κ   ΕΒ΄- 35)

Εμένα,   βράδυ    και  πρωί,
όσο   υπάρχω   στη   ζωή,
ο   έρωτάς   μου   θά   ΄σαι ·
και   ΄σύ,   απ΄  όσα    ζήσαμε
παιδιά   ως    που   εράσαμε,
τίοτ΄  ας   μη   θυμάσαι.                                    (Κ/Κ   ΕΒ΄- 36)


                                                                      Νίκος   Σαρρής     (Σεπτέβρης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου