Σάββατο, 4 Ιανουαρίου 2014

'' Πόσες βολές... ''.


Πόσες   βολές   στον   ύπνο   μου
δε   μ΄  έχεις   φιλημένα
και   χείλια   ψάχνω   το   πρωί
αν   έχω   ματωμένα.                                                    (Κ/Κ   ΤΕ΄- 426)

Πόσες   βολές   στον   ύπνο   μου,
μαζί   σου   παρεάζω
κι   ώσπου   να   φέξει   η   αυγή,
θαρρώ   πως   σ΄  αγκαλιάζω.                                      (Κ/Κ   ΤΕ΄- 427)

Πόσες   βολές   στο   γκ ξυπνημό,
γλυκειά   μου   πριγκηπέσσα,
ανοίω   τσι   αγκάλες   μου
να   δώ   αν   είσαι   μέσα.                                           (Κ/Κ   ΤΕ΄- 428)

Πόσες   βολές   στο   γκ ξυπνημό,
δε   λέω   να   σε   πάρω
τηλέφωνο,   ιατί   ξεχνώ,
πως   είσαι   με   το   φλάρο...                                     (Κ/Κ   ΤΕ΄- 429)


                                                        
                                                      Νίκος   Σαρρής     (Ιούνης   2010)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου