Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

'' Χαράματα... ''


Χαράματα   και   ξενυχτώ,
που  σ΄  έχω   στο   μυαλό   μου,
ιατ΄  ήσου,   πάντα,   μιά    ζωή,
εσύ   το   όνειρό   μου.                                  (Κ/Κ   ΤΔ΄- 182)

Χαράματα    και   ξενυχτώ,
ιά   τη    δικιά   σου   πάρτη 
και   μες   στο   νού   μου,   έχω   σε
και   δε   βουλώνω   μάτι.                              (Κ/Κ   ΤΔ΄- 183)

Χαράματα   και   ξενυχτώ ·
αυγές   και    δε    γ κοιμούμαι,
που   τσ΄  ομορφότερες   στιγμές,
πο΄  ΄ζήσαμε   θυμούμαι.                             (Κ/Κ   ΤΔ΄- 184)  

Χαράματα   και   ξενυχτώ,
πάλι,   ιά   όλα   ΄κείνα...
και   συ   κοιμάσαι   ήρεμη
κι   ήσυχια   στην   Αθήνα...                        (Κ/Κ   ΤΔ΄- 185)


                                                                     Νίκος   Σαρρής     (Σεπτέβρης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου