Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

'' Μες στο μυαλό μου... ''


Μες    στο   μυαλό   μου   βρίσκεσαι,
πρωί  και   μεσημέρι,
μα   τι   θα   γίνει,   τελικά,
ένας   Θεός   το   ξέρει.                                    (Κ/Κ   ΤΑ΄- 134)

Μες   στο   μυαλό   μου   σεργιανάς
και   βρίσκεσ΄  όλη   μέρα
και   δε   μ΄  αφήνεις,   μιά   υχιά,
να   πάρω   λίο   αέρα.                                          (Κ/Κ    ΤΑ΄- 135)

Μέχρι   τα   ξημερώματα
μες   στο   μυαλό   μου    σ΄  έχω,
μα   πού   να   βρώ   τη    δύναμη
και   πόσο    να   τ΄  αντέχω.                            (Κ/Κ   ΤΑ΄- 136)

Μες   στο   μυαλό   μου,   φέρνω   σε,
που   πέφτω   στο   κρεββάτι
και   ξημερώνει   ο    Θεός
χωρίς   να   κλείσω   μάτι.                                (Κ/Κ   ΤΑ΄- 137)


                                                                   Νίκος   Σαρρής     ( Απρίλης   2008 )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου