Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

'' Πον ήξερα και μ΄ αγαπάς... ''


Πον   ήξερα   και   μ΄  αγαπάς
και   η   καρδιά   σου   λειώνει,
την  ώρα   που   το   μάτι   σου
υρίζει   και   καρφώνει...                                        (Κ/Κ   ΤΑ΄- 124)

Νά   ΄ξερες   όντεν    έρχεσαι,
δίπλα   μου   και   αράζεις,
τη   μ πονεμένη   μου   καρδιά
πως   την   εθουσιάζεις.                                         (Κ/Κ   ΤΑ΄- 125)

Νά   ΄ξερες,   πού   ΄ρθες   κι   ήραξες
--   πού   ΄πινα   το   γ καφέ   μου   --
δίπλα   μου   κι   ενεστέναξες,
το   πόσο   ήρεσέ   μου.                                          (Κ/Κ   ΤΑ΄- 126)

Νά   ΄ξερα    κι   ΄χεις   στη   γ καρδιά
γραμμένο   τ΄  όνομά   μου
και   τρέμεις   και   γ καρδιοχτυπάς,
σα   γ κάθεσαι   κοντά   μου.                                (Κ/Κ   ΤΑ΄- 129)  


                                                    Νίκος   Σαρρής       (Απρίλης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου