Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

'' Έρι - έρι... '', μου. ( 4 )


Έρι   -   έρι   -   έρι,
αν   εξέφυέ  μου
κι   είπα   σου,   πως   σ΄  αγα-
πώ,   συχώρεσέ   μου...                                  (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 61)

Έρι   -   έρι   -   έρι,
πάντα,  λειώνεις   μες   στα
μάθια   μου...    κι   εώ    ιά
σένα   δώνω   ρέστα...                                   (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 62)

Έρι   -    έρι    -    έρι,
παίρνεις   το   μυαλό   μου
και    σεργιάνι   πάτε...
πού   ΄σου   ν τ΄  όνειρό   μου...                   (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 63)

Έρι   -   έρι   -   έρι,
πονεμένοι    έρω-
τες   --   να   ν το   δικό   μας   --
άλλοι   δεν    ηξέρω...                                     (Κ/Κ   ΤΣΤ΄- 64)


                                                                                                 Νίκος     Σαρρής


σ.σ.   :     ***     εννοείται,   πως   χρειάζεται   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.
                                                                                                                                 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου