Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

'' Άμα υρίσω και σε δώ... ''


Άμα   υρίσω    και   σε   δώ,
λωλαίνομαι,   χαρά   μου
και   δεν   ελέχω,   τίοτα,
στη   συμπεριφορά   μου.                                  (Κ/Κ   ΤΑ΄- 556)

Άμα   υρίσω   και   σε  δώ,
φτερά   βάνω   και   φεύγω
και   τη    γ καρδιά   μου,  που    πετά,
δε   ν τη   γκ ξαναμαζεύγω.                               (Κ/Κ   ΤΑ΄- 557)

Άμα   υρίσω   και   σε   δώ,
τι   να    σου    περιγράφω ·
σελίδες   και   κατεβατά
κάθομαι   και   σου   γράφω.                             (Κ/Κ   ΤΑ΄- 558)

Άμα   υρίσω   και   σε   δώ,
χάνεται   η   καρδιά   μου...
και   τρέχει   σ΄  άλλες   εποχές,
που   είχα   σε   δικιά   μου.                                (Κ/Κ   ΤΑ΄- 559)


                                                                          Νίκος     Σαρρής     (Ιούλης   2008)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου