Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

'' Το χρέος... ''


Τη   μ πόρτα   μου   ο   έρωτας
ήρθε   να   μου   χτυπήσει
και   πίσω,   πιά,   τόσω   χρονώ,
χρέη   να   μου   υρίσει...                         (Κ/Κ   ΤΔ΄- 299)

Εκείνα   που   του   δάνειζα,
τώρα,   τριάντα   χρόνοι,
ήρθεν   η   ώρα   κι   η   στιγμής
και   μου    τα   ξεχρεώνει.                      (Κ/Κ   ΤΔ΄- 300)

Τό   ΄πηρε,   πιά,   απόφαση
τα   χρέη   ν του   να   βγάλει,
πού   ΄ξερε   πόνοι   στη   ζωή,
πως   πέρασα   μεγάλοι.                          (Κ/Κ   ΤΔ΄- 301)

Πάλι,   καλά,   έστω   κι   αργά,
--   πρί   φύω   απ΄  τη   ζήση   --
που   σκέφτηκ΄  όσα   μου   χρωστεί,
πίσω    να   μου   υρίσει.                          (Κ/Κ   ΤΔ΄- 302)


                                                                     Νίκος   Σαρρής     (Οχτώβρης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου