Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

'' Θυμήσου όντεν ήμεστα... ''


Θυμήσου   όντεν   ήμεστα,
παλιά,   ερωτεμένοι
κι   εκούαμε   Πουλόπουλο,
σ΄  ένα    παλιό   ν του   δίσκο ·
κι   ΄ύερνες   --   κι   εχανούμεστα...  --
απάνω   μου   δεμένη
κι   ήνιωθα   βασιλιόπουλο,
παράδεισο   που   βρίσκω.                       (Κ/Κ   ΟΔ΄- 40)

''  Έλα   πουλί   χαμένο  ''   μου,
να   πούμε   σαν   αλλότες,
που   λαχταράς,   όπως   παλιά,
ν΄  ακούσεις   τη   μιλιά   μου ·
μα    ώ,   ακόμα,   ήλιο   μου,
έχω   σε,   σαν   ετότες,
πο΄   ΄πόμεινες   σαν   αρπαλιά
απάνω   στη   γ καρδιά   μου...               (Κ/Κ   ΟΔ΄- 41)


                                                    Νίκος   Σαρρής     (Σεπτέβρης   2009)

σ.σ.   :     Οκτάστιχο   δικού   μου   τύπου.

όντεν        =   όταν
εκούαμε   =   ακούγαμε
΄ύερνες    =   έγερνες
αρπαλιά   =   αγκάθι   που   προξενεί   φοβερά   έντονο   πόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου