Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Κοτσάκια μου... ( 13 )


Η   αγάπη   μας,   αιώνι-
α,   φτερά   θα  μας   σε   δώνει...                                (Κ/Κ   ΙΕ΄- 232)

Σβήνει   κάθα   τηλεφώνη-
μά   σου,   τσι   καρδιάς   τσι   πόνοι...                  (Κ/Κ   ΙΕ΄- 233)

Η   αγάπη   μας    η   τέλει-
α,   ποτέ,   να  μη   δεί    τέλη...                                       (Κ/Κ   ΙΕ΄- 295)

Νά   ΄σου,   τώρα,   έρωτά   μου,
έρμαιο,   στην  αγκαλιά   μου...                                     (Κ/Κ   ΙΕ΄- 976)

''  Η   αγάπη,  που   περίμε-
νε  '' ,    είπε   μου  :   ''  ότι   είμαι...  ''...           (Κ/Κ   ΙΕ΄- 461)

Ιά    όσο   ζώ,   πως   θά   ΄σαι   η
ζωή   μου,   νά    ΄σαι   βέβαιη...                                   (Κ/Κ   ΙΕ΄- 566)

Ότι   πιστός   θα   σού   ΄μαι,   ό-
σο   ζώ,   σε   διαβεβαιώ...                                                    (Κ/Κ   ΙΕ΄- 568)

                                                                                                                 Νίκος   Σαρρής

σ.σ.   :     ***   εννοείται,   πως   χρειάζεται   άδεια,   για   να   τραγουδηθούν.
Τα   παραπάνω    κοτσάκια   μου,   έχουν  δημοσιευθεί    και   στο   f.b.   μου.

Τα   συγκεκριμένα   κοτσάκια   μου,   είναι   μιά   ενότητα,  θεματικά,   νοηματικά   και   ιστορικά.   Είναι,   δηλαδή,  ένας   κοτσάτος,   που   λέμε   στ΄  Απεράθου.

                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου