Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

'' Αγαπημένη μου μορφή... ''


Αγαπημένη   μου   μορφή,
ιά   μένα   η   πιό   όμορφη
όλου   του   κόσμου   ήσου ·
μα   όσο   κι   ά   σε   πόνεσα,
ποτές   μου,   δεν   εμπόρεσα,
νά   ΄μπω   στη   λογική   σου.                            (Κ//Κ   ΕΒ΄- 7)

Δε   γκ ξέρω   ίντα   να   σκεφτώ
κι   ίντα   λοής   να   ιατρευτώ,
απ΄  το   δικό   σου   πόνο ·
και   κάθομαι   και   γράφω   σου,
ίντα   τραβώ   στο  πάθος   σου,
το   νού   μου   να   λυτρώνω.                             (Κ/Κ   ΕΒ΄- 8)

Πάντα   θα   γλυκανεστορώ,
παρόλο   που   δε   σε   θωρρώ,
ολοϋρίς   του   χρόνου,
τον   έρωτα   που   είχα   σου,
τσι   χρόνοι   πού   ΄μου   δίπλα   σου
και   σέ   ΄θελα   κι   επόνου...                             (Κ/Κ   ΕΒ΄- 9)


                                                      Νίκος   Σαρρής     (Αύγουστος   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου