Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013

'' Μες στο μυαλό μου, μιά ζωή... ''


Μες   στο   μυαλό   μου,   μιά   ζωή,
θα   σ΄  έχω   όσο   ζήσω
κι   άλλη   δε   μπρόκεται,   ποτές,
τόσο   να   αγαπήσω.                                             (Κ/Κ   ΤΒ΄- 138)

Μες   στη   γ καρδιά   μου,   μιά   ζωή,
θά   ΄χεις   τη   μ πρώτη   θέση,
ιατί  ΄σαι   ΄σύ,   απο   παλιά,
η   μόνη   που   μ΄  αρέσει.                                    (Κ/Κ   ΤΒ΄- 139)

Μες   στο   μυαλό   μου,   μιά   ζωή,
παρέλαση   θα   κάνεις,
μα   βράδυ   είναι   --    μά   πρωί,
ώσπου   να   με   πεθάνεις.                                   (Κ/Κ   ΤΒ΄- 140)

Μες   στη   γ καρδιά   μου   κι   ά   μ πονώ,
ποτέ,   δε   βάνω  άλλη
κι   ας   ακλουθώ,   ενόσο   ζώ,
ένα   πικρό   κανάλι.                                              (Κ/Κ   ΤΒ΄- 141)


                                                      Νίκος   Σαρρής     (Σεπτέβρης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου