Σάββατο, 8 Δεκεμβρίου 2012

'' Το μ πόνο μου, ιά σένα, πιά... ''


Το   μ πόνο   μου,   ιά   σένα,   πιά,
τον   ήκαμα   τραούδι,
ιατί   δε   σε   συχνοθωρρώ,
γλυκό  μου,   κοπελλούδι.                                    (Κ/Κ   ΤΔ΄- 251)

Το   μ πόνο   μου,   ιά   σένα,   πιά,
τον   έχω   καμωμένο
τραούδι,  ιατί   δε   μπορώ
τίοτα   ν΄  ανεμένω.                                              (Κ/Κ   ΤΔ΄- 252)

Το   μ πόνο   μου,   ιά  σένα,   πιά,
πού   να   το   μ πρωτοβάλω,
που   δεν   αντέχει  η  καρδιά
να   σ΄  αγαπήσει   άλλο...                                     (Κ/Κ   ΤΔ΄- 253)

Τραούδι,   πιά,   το   μ πόνο   μου,
ιά   σένα   τονε   κάνω,
ιά   δε   μ πρέπει   --   κι   ας   σ΄  αγαπώ  --
στο   νού   μου   να    σε   βάνω...                         (Κ/Κ   ΤΔ΄- 254)

                                              
                                                    Νίκος   Σαρρής     (Οχτώβρης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου