Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

'' Χίλιες βολές καλύτερα... ''


Χίλιες   βολές   καλύτερα
ένα  φιλί   δικό   μου,
παρά   να   κάνεις   χίλια   δυό
του   καθανούς,   μωρό   μου.                     (Κ/Κ   ΤΑ΄- 143)

Χίλιες   βολές   καλύτερα
ένα   δικό   μου   βλέμμα
είναι,   παρά   να   θαρρευτείς
στου  καθανούς  το   ψέμμα.                      (Κ/Κ   ΤΑ΄- 144)

Χίλιες  βολές   καλύτερα
μι΄  αληθινή   μου   λέξη,
παρά   ν΄  ακούς   του   καθανούς
που   πάει   να   σε   μπλέξει.                       (Κ/Κ   ΤΑ΄- 145)

Χίλιες   βολές   καλύτερα
πάνω   μου   ν΄  ακουμπήσεις,
ιά   μιά   στιγμή,   που   μέσα  σου
θα  γίνουν   αναμνήσεις.                             (Κ/Κ   ΤΑ΄- 146)


                                                          Νίκος   Σαρρής     (Ιούνης   2008)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου