Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Κοτσάκια μου... ( 9 )


Τσι   καρδιάς   τσι,   ιάντα   κι   ήλλα-
ζε   ρυθμό,   η   καμοχείλα...                                             (Κ/Κ   ΙΕ΄- 223)

Δε   θα   ενώ   χιλιώ   χρονώ
και   μη   με   βάνεις    να   πονώ...                             (Κ/Κ   ΙΕ΄- 431)

Κι   αφού   το   ξέρεις   ότι   σε
λατρεύγω,   υποχώρησε...                                                    (Κ/Κ   ΙΕ΄- 437)

Ά   συνεχάς   --   πείσμα   να   μου
βαστάς   --   χαρά  στη   μοίρα   μου...                 (Κ/Κ   ΙΕ΄- 440)

Δε   με   σώνασι,  οι   πόνοι
μου   και   θα   με   φαρμακώνει...                           (Κ/Κ   ΙΕ΄- 444)

Πον    ήξερες,   πόσο   σε   λά-
τρεψα   και   πόσο   σέ   ΄θελα...                                  (Κ/Κ   ΙΕ΄- 540)

Την   αγάπη   μας   ΄σμπαράλια-
σες   κι   είν΄  η   καρδιά   μου   χάλια...              (Κ/Κ   ΙΕ΄- 403)

                                                              
                                                                            Νίκος   Σαρρής

σ.σ.   :    ***   εννοείται,   πως   απαιτείται   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.
Τα   παραπάνω   κοτσάκια    μου,  έχουν   δημοσιευθεί   και   στο   f.b.   μου.

Ανήκουν     στην  κατηγορία   κοτσακιών   :   ''   του   παραπονεμάτου  ''.   Είναι   κοτσάκια   που   κρύβουν  κάποιο   παράπονο,  ευαισθησία   και   πολύ   γλύκα...   Θα   αναφερθώ,   εκτενέστερα,   σ΄  αυτά   στις    αναλύσεις   μου,   για   τα   κοτσάκια,   στο   blog   μου...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου