Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Κοτσάκια μου... ( 8 )


Με   φτηνές   απομιμήσεις
μου,  θα   ψάχνεσαι   να   ζήσεις...                 (Κ/Κ   ΙΕ΄- 215)

Ο   έρωτάς   μου   θα   σε   θα-
νατώνει   και   θα   σε   μεθά...                   (Κ/Κ   ΙΕ΄- 220)

Ας   το,    ν΄ απομείνει   όνει-
ρο   και   να   τραβάς   τσι   πόνοι...               (Κ/Κ   ΙΕ΄- 205)

Δεν   είχες   δυνάμες   να   στα-
θείς   μπροστά   μου,   μόνου,   άστα...         (Κ/Κ   ΙΕ΄- 206)

Τη   γ καρδιά   τζι   επυρπόλη-
σα   κι   ήκαμ΄  αραξοβόλι...                       (Κ/Κ   ΙΕ΄- 264)

Έχει   ο   καιρός   υρίσμα-
τα   και   θα   το   δείς   το   πείσμα...           (Κ/Κ   ΙΕ΄- 419)

Άλλοι,   δε   θα   πλησιάσου-
σι,   τα   βάθη    τσι   καρδιάς   σου...          (Κ/Κ   ΙΕ΄- 217)


                                                                            Νίκος   Σαρρής

σ.σ.   :   ***   εννοείται,   πως   θέλει   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.
Τα   παραπάνω   κοτσάκια   μου,   έχουν   δημοσιευθεί  και   στο   f.b.    μου.

Ανήκουν   στην   κατηγορία   :   πεισματικά   κοτσάκια.   Όπως   συνηθίζω   να   λέω,   πάντα,   τα   πεισματικά   κοτσάκια   είναι   το   αντίδοτο    στον   πόνο.   Υπάρχουν,   αντίστοιχα   και   πεισματικά   τετράστιχα,   εξάστιχα   και   οκτάστιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου