Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

'' Ιά μένα ένας έρωτας... ''


Ιά   μένα   ένας   έρωτας
ήσου   πολύ   μεγάλος
κι   ερρώστησα   καλά   -   καλά,
που   σέ   ΄χα   πονεμένα ·
ιά   ΄φτό   δε   θέλω   να   ρωτάς,
εάν   υπήρχε   άλλος,
που   να   μου   πήρε   τα   μυαλά,
ποτέ,   όσο   με   σένα.                                 (Κ/Κ   ΟΕ΄- 7)

Ιά   μένα   ένας   έρωτας
ήσου,   που  δε   θα   σβήσει ·
--   σα    μ πού   ΄σου,   με   τα   χούϊα   σου,
θα   ζείς   στα   σωθικά   μου   -- ·
και   το   μυαλό   μου   θα   φωτάς,
ιατί   έχεις   αφήσει,
ιά   πάντα,   τη   σφραγίδα   σου,
απάνω   στη   γ καρδιά   μου.                      (Κ/Κ   ΕΔ΄- 8)


                                                                     Νίκος   Σαρρής     (Αύγουστος   2009)


σ.σ.   :     δικού   μου   τύπου   οκτάστιχο    τραγούδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου