Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

'' Η μαχαιριά σου... ''


Ετράβηξές   μου   στη   γ καρδιά
μιά   μαχαιργιά   και   τρέχει
το   αίμα   μου   συνέχεια,
σα   νά   ΄ναι   συντριβάνι ·
και   επληγώθηκε   βαργειά
και   τώρα   δεν   αντέχει
και   ψάχνει   νά   ΄βρει    ιατρειά,
μα   τίοτα   δε   γ κάνει.                             (Κ/Κ   ΟΔ΄- 34)

Επόμεινε   η   μαχαιργιά,
απάνω   στη   γ καρδιά   μου
και   ψάχνω   νά  ΄βρω   φάρμακο,
πά   να   τηνε   ιατρέψω ·
αλλά   απο   καμμιά   μεργειά
--   όσο   ΄σαι   μακριά   μου   --
δε   ν το   θωρρώ   κι   είναι   κακό
και   θα   τη   γ καταστρέψω.                   (Κ/Κ   ΟΔ΄- 35)


                                                   Νίκος   Σαρρής     (Αύγουστος   2009)

σ.σ.   :     οκτάστιχα   δικού   μου   τύπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου