Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

'' Τώρα, που δε με γνοιάζει, πιά... ''


Τώρα,   που   δε  με   γνοιάζει,   πιά
κι   ήβαλα   στη   γ καρδιά   μου
άλλη,   σε   βλέπω   κι   έρχεσαι,
συνέχεια,   κοντά   μου.                            (Κ/Κ   ΤΒ΄- 366)

Τώρα,   που   δε   με   γνοιάζει,   πιά,
πού   είσαι   κι   ίντα   κάνεις,
πως   τό   ΄χεις   βάλει   πρόγραμμα,
πρέπει,   να   με   τρελλάνεις.                   (Κ/Κ   ΤΒ΄- 367)

Τώρα,   που    δε   με   γνοιάζει,   πιά
ιά   τα   αιστήματά   σου,
μου   λές   ότι   δε   βγαίνω,   καν,
απού   τα   όνειρά   σου.                             (Κ/Κ   ΤΒ΄- 368)

Τώρα,   που   δε   με   γνοιάζει,   πιά,
αγάπη   μου   μεγάλη,
μου   θές,   αγάπες   κι   έρωτες
να   ξαναπιάσω,   πάλι...                             (Κ/Κ   ΤΒ΄- 369)


                                                                      Νίκος   Σαρρής     (Οχτώβρης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου