Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

'' Τα μάθια σου, τα ακριβά... ''



Τα   μάθια   σου,   τα   ακριβά,
το   πλήρωσα   πανάκριβα,
που   δε   ν τά   ΄χα   δικά    μου ·
και   κάθα   μέρα   ήκλαιε
''   και   πού   ν τηνε,   δά... '',   μού  ΄λεε,
η   έρημη   καρδιά   μου.                                    (Κ/Κ   ΕΓ΄- 10)


Τώρα,   η   κάθα  σου   μαθιά,
μου   ΄γγίζει   στη   γ καρδιά   βαθειά,
πο΄   ΄γάπου   σε   κι   επόνου ·
μα   ήφυες   κι   εχάθηκες
και    δε   ζώ,   πιά,   μοναδικές
στιγμές,   μα   γκρίζες,   μόνου...                    (Κ/Κ   ΕΓ΄- 12)


Τεράστια   υπομονή
κάνω,   παρόλο   που   πονεί
και   λιώνει   η   καρδιά   μου ·
κι   όλο   το   χρόνο   λαχταρώ,
το   καλοκαίρι   να   χαρώ,
που   θα   σε   δώ   κοντά   μου.                         (Κ/Κ   ΕΓ΄- 11)


                                                         Νίκος   Σαρρής     (Ενάρης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου