Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

'' Μπροστά μου, όσο σε θωρρώ... ''


Μπροστά   μου,   όσο   σε   θωρρώ,
κάβγομαι,   ιατί   δε   μπορώ
τα   χέργια   μου   ν΄  απλώσω ·
και   να   σε   πάρω   αγκαλιά,
αγάπη   μου,   όπως   παλιά,
δικιά   μου   να   σε   νοιώσω.                       (Κ/Κ   ΕΔ΄- 1)

Άφης   μου   το   κορμάκι   σου
--   σαν   έδειξη   τσ΄  αγάπης   σου   --
νύχτα   να   το   γλεντήσω ·
που   και   εσύ   το   λαχταράς,
να   νιώσεις   τσι   παλιάς   χαράς,
αλλά   κι   εώ   θα   σβήσω...                           (Κ/Κ   ΕΔ΄- 2)

Με   τα   συρματοπλέμματα,
που   φράζου   ν τα   καντέματα,
σέ   ΄χουσι   τειχισμένη ·
και   δε   μπορώ   να   σου   μιλώ,
--  που   λιώνεις  --   και   να   σε   φιλώ,
παλιά   μ΄  αγαπημένη.                                  (Κ/Κ   ΕΔ΄- 3)


                                                          Νίκος   Σαρρής     (Ιούλης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου