Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012

'' Πον ήτονε ο πόνος μου... ''



Πον   ήτονε   ο   πόνος   μου
να   φτάνει   στη   γ καρδιά   σου,
ιά   να   θωρρείς   ίντα   τραβώ
κι   εώ   στον   έρωτά   σου.                      (Κ/Κ   ΤΒ΄- 455)


Πον   ήτονε   ο    πόνος   μου
μες   στη   γ καρδιά   να   φτάνει,
να   δείς   κι   εώ   ίντα   περνώ
κι   ότι   θα   σε   λωλάνει...                      (Κ/Κ   ΤΒ΄- 456)


Πον   ήτονε   ο   πόνος   μου
να   μη   μπορεί   να   φύει,
απ΄  τη   γ καρδιά   σου,   ιά   να   δείς,
ίντα   λοής   με   πνίει...                            (Κ/Κ   ΤΒ΄- 457)


Πον   ήτονε   ο   πόνος   μου
να   καλοκάτσει   χρόνοι,
μες   στη  γ καρδιά   σου,   ιά   να   δείς
τσι   φοβεροί   μου   πόνοι...                     (Κ/Κ   ΤΒ΄- 458)




                                                                 Νίκος   Σαρρής      (Οχτώβρης   2008)   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου