Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

" Ένα αδούλωτο θεργιό... "


Ένα   αδούλωτο   θεργιό,
τα   σωθικά   μου   τρώει,
αθάνατο   κι   ανίκητο,
θεόρατο   στο   μπόϊ.                                         (Κ/Κ   ΤΔ΄- 255)

Ένα   αδούλωτο   θεργιό,
κρύβγω   στα   σωθικά   μου,
που   δε   δουλειά   ελεεικό
πέρ΄  απού   τη    γ καρδιά   μου.              (Κ/Κ   ΤΔ΄- 256)

Ένα   αδούλωτο   θεργιό,
μέσα   μου   βασανίζω,
που   δε   ν τ΄  αφήνω   να    φανεί,
μα   το   περιορίζω.                                             (Κ/Κ   ΤΔ΄- 257)

Ένα   αδούλωτο   θεργιό
έχω,   που   ά   ν τ΄  ανοίξω
κι   όξ΄  απ΄  τη   μ πόρτα   ξεχυθεί,
πώς   να   το   σταματήξω...                           (Κ/Κ   ΤΔ΄- 258)



                                                                       Νίκος   Σαρρής     (Οχτώβρης   2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου