Κυριακή, 13 Μαΐου 2012

Κοτσάκια μου... ( 5 )


Δε   γ κάνωμε   λεφτό,   χωρίς
να   σε   θωρρώ,   να   με   θωρρείς...          (Κ/Κ   Α΄- 586)

Σταναχωρεμένοι   πού   ΄με-
στα,   τώρα,   που   χώργια   ζούμε.....         (Κ/Κ   Α΄- 599)

Και   πον   ήξερες,   ίντα   μου
θύμησες,   πού   ΄ρθες   κοντά   μου...         (Κ/Κ   Δ΄- 981)

Η   αναπνοή   πο΄  ΄χει   η   ζω-
ή   σου   νά  ΄μου,   να   τη   ρίζω...                (Κ/Κ   ΙΓ΄- 981)

Σ΄  έχω,   πάντα,   ό,τι   κι   ά   μου
στοίχισες,   μες   στη   γ καρδιά   μου...      (Κ/Κ   ΙΓ΄- 760)

Να   μη   γ κλάψουσι,   ποτέ,   τα
δυό   σου   μάθια,   πρόσεχέ   τα...                 (Κ/Κ   ΙΓ΄- 435)

Ότι   να   με   δείς   εθουσι-
άζεσαι   κι   ευτά   μετρούσι...                          (Κ/Κ   ΙΓ΄- 793)



                                                                            Νίκος   Σαρρής

σ.σ.   :   ***   εννοείται,   πως   θέλει   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.

Τα   παραπάνω   κοτσάκια   μου,   έχουν   δημοσιευθεί   και   στο   f.b.   μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου