Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Κοτσάκια μου... ( 3 )


Και   πον   ήξερα,   πόσο   συ-
χνά,   οι   σκέψες   μου   σε   τρώσι...            (Κ/Κ   ΙΔ΄- 56)

Στο   μυαλό   σου,   νά   ΄ξερ΄  ά   με
φέρνεις,   παρακεί   να   πάμε...                     (Κ/Κ   ΙΔ΄- 67)

Πον   ήξερα   και   τα   θυμά-
σ΄  εκείνα,   που   ορκίστημα...                      (Κ/Κ   ΙΔ΄- 72)

Στσι   καρδιάς   μου   το   μαζωμου-
δάκι,   θέλω  σε,   μωρό   μου...                      (Κ/Κ   ΙΔ΄- 212)

Θωρρώ  το   και   το   εχτιμώ,
το   άριστό   σου   φέρσιμο...                          (Κ/Κ   ΙΔ΄- 244)

Με   τα   ματάκια   σου   θα   λω-
λαθώ,   μα   δεν   έχεις   μυαλό...                   (Κ/Κ   ΙΔ΄- 294)

Τσι   καρδιάς   μου,   σε   χαλάλι-
ζα,   να   σ΄  αγαπήσει,   πάλι...                       (Κ/Κ   ΙΔ΄- 317)



                                                                           Νίκος   Σαρρής

σ.σ:   ***   εννοείται,   πως   θέλει   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.

Τα   παραπάνω   κοτσάκια   μου   έχουν   δημοσιευθεί   και   στο   f.b.  μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου