Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Κοτσάκια μου... ( 2 )


'Ολο   δίπλα   μου   ΄σου   --   που   με
θές   --   ιατί   κι   οι   δυό   πονούμε...             (Κ/Κ   ΙΔ΄- 135)

Παρηοργιά   σέ  ΄χω,   μονα-
δικιά,   τα   καταχείμωνα...                               (Κ/Κ   ΙΔ΄- 182)

Η   καρδιά   μου   ήπηρε   νε-
ρά   κι   οι   πόνοι   σου   θα   φταίνε...            (Κ/Κ   ΙΓ΄- 926)

Παιχνίδι   τά   ΄καμα   τα   δώ-
ματα,   τα   μάθια   σου,   να   δώ...                  (Κ/Κ   ΙΓ΄- 656)

Στσ΄  εποχές,   --   αλλότες,   που   μ΄  ε-
γάπας   --   νά   τονε   να   ζούμε...                     (Κ/Κ   ΙΓ΄- 596)

Σταναχωρεμένη,   να   σε
βλέπω,   δε   μ΄  αρέσει   νά   ΄σαι...                 (Κ/Κ   Δ΄- 185)

Νά   τονε   να   μένανε   οι
άθρωποι,   ιά   πάντα,   νέοι...                           (Κ/Κ   Β΄- 484)


                                                                            Νίκος   Σαρρής
                                                                                                                              σ.σ.   :    ***   εννοείται,   πως   θέλει   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.

 Τα   παραπάνω   κοτσάκια   μου,   έχουν   δημοσιευθεί   και   στο   f.b.   μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου