Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Μερικά κοτσάκια μου...


Σα   ν την   αγάπη,   κάποτε,
που   σού  ΄χα,   δε   θα   βρείς,   ποτέ...         (Κ/Κ   Β΄- 361)

Μες   στη   γ καρδιά   μου   ΄σαι,   παλιά
μ΄  αγάπη,   σα   ν την   αρπαλιά...                (Κ/Κ   Δ΄- 161)

Τη   γ καρδιά   μου   σού   ΄δωκα,   χω-
ρίς   το   νού   μου,   λίο,   νά  ΄χω...                (Κ/Δ   Γ΄- 666)

Νά   ΄τονε,   να   μένανε   οι
άθρωποι,   ιά    πάντα   νέοι...                          (Κ/Κ   Β΄- 484)

Δε   θε   να   σ΄  αγαπήσ΄  όπως
εμένα,   άλλος   άθρωπος...                         (ΚΚ   Γ΄- 76)

Τώρα,   πού   ΄δε,    πως   θε   να   με
χάσει,   όλο   κυνηά   με...                           (Κ/Κ   Δ΄- 184)

Σταναχωρεμένη   να   σε
βλέπω,   δε   μ΄  αρέσει   νά   ΄σαι...             (Κ/Κ   Δ΄- 185)

Νιώθω  το   νού   μου,   σα   να   σά-
λεψε,   απ΄  όντε   σέ   ΄χασα...                   (Κ/Κ   Γ΄- 281)

  Αργά   ή   γλήορα,   θα   με-
τανιώσεις,   που   χωρίσαμε...                   (Κ/Κ   Α΄- 698)

Ιάντα   ιά   μένα   νά   ΄ν΄,   όλα
τα   πάντα,   τόσο   δύσκολα...                     (Κ/Κ   Γ΄- 627)

Ήλεα,   πάντα,   πως   θα   σ΄  α-
γαπώ,   αλλά   σου   ξέχασα...                  (Κ/Κ   Γ΄- 504)

Όλο   το   χειμώνα,   περι-
μένωμε   το   καλοκαίρι...                           (Κ/Κ   Δ΄- 1)

Ολοϋρίς   του   χρόνου   στο
μυαλό   μο΄,  ΄χω   τον   Αύγουστο...        (Κ/Κ   Γ΄- 815)



                                                                         Νίκος   Σαρρής


     σ.σ.   :    Μερικά    κοτσάκια   μου,   μεταξύ   άλλων,    απο   το   βιβλίο   του   Φλώριου
Μπαρδάνη   :  ''    Στ΄  Απεράθου   όπου   η   ψυχή   τραγουδάει   '' .  ( έκδοση   2000).  Έχουν   δημοσιευθεί   και   στο   f.b.   μου.  

σ.σ.   :   εννοείται,   πως    θέλει   άδεια,   για   να   τραγουδηθεί.

2 σχόλια:

  1. Το ένα καλύτερο απ' τ' άλλο!!!
    Τα συγχαρητήρια μου ξάδερφε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ. Και η δική σου δουλειά, στο blog σου, είναι καταπληκτικού επιπέδου... Και σημαντικότατη προσφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή