Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

'' Ιάντα και τρώς τα νιάτα σου... ''



Αγαπημένη   τω   μ πολλώ,
το   όμορφό   σου   μάτι,
απάνω   μ΄ όλο   βρίσκεται
και   σκάς   χίλιοι   νομάτοι.                     (Κ/Κ   ΤΑ΄- 432)


Ίντα   σου   φταίω,   μάθια   μου
και   είναι   η   μαθιά   σου,
απάνω   μου,   συνέχεια
και   κάβγεις   τη   γ καρδιά   σου.         (Κ/Κ   ΤΑ΄- 433)


Να  με   ξεχάσεις,   είπα   σου,
πολλές   βολές,   χαρά   μου,
μα   δε   γ κάνεις   μισό   λεφτό,
ά   δεν   είσαι   κοντά   μου.                     (Κ/Κ   ΤΑ΄- 434)


Ιάντα   και   τρώς   τα   νιάτα   σου,
εμένα   ν΄  αξανοίεις,
--   που   παντρεμένο   με   θωρρείς   --
και   σό΄  ΄χω   πεί   να    φύεις.              (Κ/Κ   ΤΑ΄- 435)



                                                    Νίκος   Σαρρής       (Ιούλης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου