Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

'' Αγαπημένο μου, μωρό... ''



Αγαπημένο   μου,   μωρό,
πως   θά   ΄θελα   να   σε   θωρρώ,
συνέχεια   ΄μπρουστά   μου ·
την   άνοιξη   κατάφερες,
μες   στο   μυαλό   μου   κι   ήφερες
κι   ήκλεψες   τη   γ καρδιά   μου.          (Κ/Κ   ΕΑ΄- 2)


Πον   ήτονε   να   μου   περνά,
να   σε   θωρρώ,   καθημερνά
κι   ο   νούς   μου   να   ξεδώνει ·
που   η   καρδιά   μου   λαχταρά,
χρόνοι   πολλοί   να   δεί    χαρά
και   τηνε   τρώσ΄   οι   πόνοι.                (Κ/Κ   ΕΑ΄- 3)


Αγαπημένο   μου,   μωρό,
πως   χαίρομαι   να   σε   θωρρώ
και   να   σε   καμαρώνω,
ερωτικά   να   με   φιλείς,
μέσα   στ΄  αυτί   να  μου   μιλείς
και   ώ   να   γλυκολιώνω.                       (Κ/Κ   ΕΑ΄- 4)



                                                     Νίκος   Σαρρής     (Μάρτης   2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου